- Стратегія розвитку Балаклійської станції юних натуралістів Балаклійської міської ради Харківської області на 2021-2026 роки затверджено наказом від 27.05.2021 №155 та схвалено рішенням педагогічної ради №3 від 27.05.2021.
- Освітня програма Балаклійської станції юних натуралістів Балаклійської міської ради Харківської області затверджено наказом від 30.03.2021 №95 та схвалено рішенням педагогічної ради №1 від 30.03.2021.
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти Балаклійської станції юних натуралістів Харківської області затверджено наказом від 31.08.2020 №169 та схвалено рішенням педагогічної ради №3 від 31.08.2020.
- Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу станції юних натуралістів Харківської області затверджено наказом від 31.08.2020 №169 та схвалено рішенням педагогічної ради №3 від 31.08.2020.



Результати самооцінювання 2021 року
№ | Вимоги | Рівень | Середня оцінка | Вагомість | Вагомість із урахуванням впливу |
1. Освітнє середовище | |||||
1.1. | Наявність необхідних ресурсів для створення освітнього середовища | Достатній | 3 | 0,12 | 0,36 |
1.2. | Створення безпечних і нешкідливих умов навчання та праці | Достатній | 4,8 | 0,12 | 0,576 |
1.3. | Створення інклюзивного освітнього середовища | Низький | 2 | 0,08 | 0,16 |
2. Система оцінювання здобувачів освіти | |||||
2.1. | Наявність системи оцінювання здобувачів освіти, яка забезпечує справедливе, об’єктивне оцінювання | Достатній | 5 | 0,08 | 0,4 |
2.2. | Оцінювання освітніх досягнень здобувачів освіти | Достатній | 4,8 | 0,12 | 0,576 |
3. Педагогічна діяльність педагогічних працівників | |||||
3.1. | Ефективність педагогічної діяльності педагогічних працівників та/або навчально-тренувальної роботи тренерів-викладачів закладу освіти | Високий | 5 | 0,12 | 0,6 |
3.2. | Підвищення професійного рівня педагогічних працівників та/або тренерів-викладачів закладу освіти | Високий | 4,6 | 0,12 | 0,552 |
4. Управлінська діяльність | |||||
4.1. | Організаційно-правові засади діяльності закладу освіти | Високий | 4,6 | 0,12 | 0,552 |
4.2. | Формування та забезпечення академічної доброчесності | Високий | 5 | 0,12 | 0,6 |
Рекомендації за напрямами самооцінювання:
1. «Освітнє середовище»
Потреба в удосконаленні освітнього середовища:
- покращення матеріально-технічної бази закладу, а саме:
- придбання приладів для проведення лабораторних та практичних робіт з біології, екології, сільського господарства;
- оновлення генофонду зоопарку;
- установка безбар’єрності в закладі, забезпечення архітектурної доступності будівлі закладу для осіб з особливими освітніми потребами;
- облаштування пожежної сигналізації, громовідвода, обробка дерев’яного перекриття на даху протипожежним розчином;
- ремонт зерносховищ, літніх вольєрів.
- забезпечення комфортних та безпечних умов навчання та праці;
- створення атмосфери вільної від будь-яких форм насильства та дискримінації;
- формування інклюзивної, розвивальної та мотивуючої до навчання освітнього простору.
2. «Система оцінювання здобувачів освіти»:
- спрямовувати систему оцінювання на володіння здобувачами освіти ключовими компетентностями;
- забезпечити оприлюднення результатів досягнень здобувачів освіти;
- започаткувати роботу постійно діючого семінара для педагогічних працівників щодо формування компетентнісного підходу в освітньому процесі;
- створення оптимальних соціально-психологічних умов для саморозвитку та самореалізації здобувачів освіти;
- формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання.
3. «Педагогічна діяльність педагогічних працівників»:
- створення та використання педагогічними працівниками власних педагогічних ресурсів та створення блогів для оприлюднення методичних матеріалів;
- використання педагогами інформаційно-комунікативних технологій під час навчання;
- активізувати роботу керівників гуртків щодо залучення учнів до науково-дослідницької роботи;
- поєднувати виховний процес з формуванням ключових компенетностей здобувачів освіти;
- здійснювати просвітницьку роботу щодо важливості дотримання норм академічної доброчесності;
- створення банку впровадження освітніх платформ для проведення дистанційного навчання.
4. «Управлінська діяльність»:
- впровадження цифровізації в управлінській діяльності;
- використання електронного документообігу;
- оновлення формату батьківських зборів та учнівського самоврядування;
- впровадження маркетингово-моніторингової моделі управління закладом;
- застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування в результаті навчання кожного здобувача освіти;
- підвищувати культуру спілкування.
Висновки за результатами анкетування педагогічних працівників
Результати анкетування дають зробити висновок, що педагоги закладу недостатньо використовують потенціал стратегій/технологій, методів, прийомів навчання з метою формування ключових компетентностей вихованців під час проведення занять.
Близько третини педагогів використовують завдання, орієнтовані на формування і розвиток компетентності в галузі природничих наук. Більшість педагогів використовують інформаційно-комунікаційні технології під час підготовки до навчальних занять, як перегляд відео чи презентацій.
На педагогічних радах популяризуються педагогічні знахідки педагогів. Такий обмін досвідом, спільні обговорення також є елементом підвищення кваліфікації і професійного зростання педагогів.
Висновки за результатами анкетування батьків
У ході опитування було дуже важливо почути, що саме батьки вважають робити за потрібне, щоб покращити навчання дітей.
9,1% респондентів не задоволені матеріально-технічною базою закладу через це 40% дітей втрачають інтерес до навчання на гуртках.
Потрібно для батьків проводити інформаційні кластери на такі теми: “Попередження та зниження рівня дискримінації”, “Попередження та зниження рівня насилля”, “Безпечне використання мережі Інтернет”, “Попередження кібербулінгу”.
Майже 100% респондентів, вважають, безпечне освітнє середовище для навчання їхніх дітей (територія, приміщення).
Висновки за результатами анкетування вихованців
У позашкільному закладі освіти створюються умови для реалізації прав i обов’язкiв учасникiв освiтнього процесу. За результатами анкетування, 82,1% вихованців, вважають, що їхні права в закладі освіти не порушуються. Під час анкетування виявлено, щоб 28,6% пропозицiї вихованців враховуються пiд час прийняття управлiнських рiшень, найчастiше – при оформленні та дизайні навчальних кабінетів, при організації дозвілля (67,9%), тематика занять (32,1%). Однак 14,3% респондентів зазначили, що їхня думка не враховується або враховується дуже рідко. У закладі освіти діє учнівське самоврядування «Юннатівське самоврядування». За результатами анкетування, юннатівське самоврядування залучалося до організаційно-масових, прийняття загальних правил закладу позашкільної освіти, пропаганди принципів академічної доброчесності, надавало пропозиції до розкладу занять тощо.
За результатами анкетування вихованців перевага щодо участі надається заходам, організованим на Балаклійській СЮН (76%); на рівні громади –(66%); на рівні області – (52%). Найчастіше вихованці беруть участь у заходах за власної ініціативи (78,6%). Найбільш поширені серед заходів, відповідно до анкетування вихованців, це – екскурсії (82,1%), пікніки на природі (60,7%), спортивні свята (46,4%), відвідування кінотеатрів, театрів, музеїв, виставок (57,1%).